Lidl a încurajat-o pe Heidi Klum, model şi designer de modă, să dezvolte o nouă gamă de produse vestimentare premium care urmează să fie vândute în magazinele retailerului german din dorinţa de a se extinde dincolo de produsele alimentare la preţuri reduse pentru care este cunoscut, scrie Bloomberg.
Colecţia, descrisă de Lidl ca având produse vestimentare de cea mai înaltă calitate de până acum, va fi vândută în magazine din Europa şi SUA în cursul acestui an, a afirmat compania într-un comunicat.
Colaborarea cu celebrităţi marchează o extindere a eforturilor Lidl de a atrage mai mulţi cumpărători bogaţi, care au remarcat că retailerul începe să vândă produse mai rafinate, cum ar fi homari şi macaroons.
Este o altă potenţială provocare pentru comercianţii cu amănuntul din Europa, care se străduiesc deja să-i ademenească pe cumpărători în magazine.
Te îngrași pe FOND NERVOS? Iată cum poți SCĂPA de STRES
De pe altă PLANETĂ? Mâncărurile care fac furori pe Instagram
Ora IDEALĂ pentru activitățile zilnice, în funcție de VÂRSTĂ
Lidl a declarat că va continua să vândă şi produse de modă la preţuri mai reduse pe tot parcursul anului, pe baza stocurilor rămase, notează zf.ro
Bergün, orășelul atât de frumos încât FOTOGRAFIILE au fost INTERZISE / GALERIE FOTO
Ce-şi doresc femeile: Secrete pentru satisfacerea partenerei
Care sunt bărbații care oferă cel mai puternic orgasm / STUDIU
Retailerul intenţionează să îşi deschidă primele 20 de magazine în SUA în această lună şi să ajungă la 100 de puncte de vânzare pe Coasta de Est până în vara anului 2018.