Federal Trade Commission (FTC) a somat 90 de celebrităţi online din SUA să declare ce sume primesc pentru promovarea de produse pe reţelele de socializare online. Dacă nu fac acest lucru, persoanele vizate riscă să fie anchetate pentru oferirea de servicii de publicitate mascată.
Printre celebrităţi se numără vedete cunoscute precum David şi Victoria Beckham, Jennifer Lopez sau actriţele Shay Mitchell şi Vanessa Hudgens.
Avertismentul FCC a venit după ce organizaţia Public Citizen a depus o plângere anul trecut care se referea la faptul că vedetele de pe Instagram promovează produse fără să specifice faptul că sunt plătite pentru acest lucru. Avem de a face, astfel, cu publicitate mascată. „Instagram a devenit Vestul Sălbatic al publicităţii mascate care ţinteşte tinerii şi în special fetele tinere”, se arată în sesizarea făcută la FTC de Public Citizen, relatează go4it.ro
„Vă rup frunzele?” auziți când cumpărați ridichi. VEZI de ce ar trebui să spui NU
Cele mai frecvente GREȘELI pe care le faci când gătești cu ulei de măsline
SENZAȚIONAL! La 52 ani, și-au pierdut copilul la Colectiv. Acum, au o fetiță!
FCC are un set de reguli pentru promovarea de produse pe reţelele de socializare. Cei care fac acest lucru trebuie să spună dacă sunt sau nu plătiţi pentru promovare şi care este relaţia lor cu brandul respectiv.
Care este meniul unei franțuzoiace? Iată secretul datorită căruia își păstrează silueta!
Detox după sărbători. De ce are nevoie organismul de acesta
INCREDIBIL! Tot timpul acesta am gătit GREȘIT cartoful copt. Iată cum se face corect
Public Citizen atrage atenţia că multe dintre produsele promovate prin publicitate mascată pe Instagram pot fi dăunătoare pentru consumatori, deoarece pretind că aduc beneficii inexistente.
Comentarii: