După doi ani de urmărire penală, dosarul împotriva Ioanei Marinescu și a brandului de cosmetice PLUSH BIO este clasat. Compania și proprietara sunt nevinovați.
Scandalul care aproape a distrus marca românească de cosmetologie a început în 2020, când au început să sosească brusc plângeri cu privire la tulburarea sănătății provocată de produse. În general, se raportează că au fost primite 11 reclamații. Poliția a respins nouă cereri, deoarece nu au existat dovezi că daunele au fost cauzate de produsele PLUSH BIO. Alte două cereri au dispărut într-o direcție necunoscută.
În același timp, a fost lansată o întreagă campanie informațională împotriva Ioanei Marinescu în rețelele sociale și mass-media populare. Se vorbea despre zeci de victime – față de cei 150 de mii de clienți mulțumiți ai mărcii. Și toate doar pe opinii subiective și absența unor dovezi reale.
Procuratura a efectuat multe verificări. În special, au efectuat o examinare a compoziției chimice a întregii linii de produse PLUSH BIO. Și pe baza acestor rezultate, Ioana Marinescu a fost găsită complet nevinovată.
În interviul său cu Fanatik.ro Ioana Marinescu a spus că în ultimii doi ani i s-a propus chiar să rebrandeze marca PLUSH BIO. Cu toate acestea, ea a refuzat să facă acest lucru, pentru că nu făcuse nimic rău.
În același timp, agresiunea a crescut atât de mult încât a fost amenințată cu moartea, a fost persecutată. Atât de mult rețele sociale i-au lovit reputația. De ce oamenii cred în publicațiile pe rețelele de socializare și nu în opiniile experților – este un studiu separat. Cu toate acestea, este de remarcat încă o dată că, potrivit rezultatelor inspecțiilor, Institutul Național de examinare medico-legală a decis că toate condițiile pentru crearea produselor cosmetice sigure au fost îndeplinite în timpul producției.
Institutul notează, de asemenea, în raportul său că produsele cosmetice PLUSH BIO nu ar putea provoca efecte secundare la care făceau referință rețelele sociale dacă produsul a fost utilizat în conformitate cu recomandările.
În ciuda faptului că Ioana Marinescu s-a dovedit a fi complet nevinovată, scandalul nu a trecut neobservat. El a lovit în mod semnificativ marca comercială și în prisma agresiunii, compania a pierdut o mulțime de clienți. Acest lucru este extrem de nedrept, având în vedere că acuzațiile sunt nefondate.
Acum PLUSH BIO este oficial sigur. Principalul lucru este să urmați instrucțiunile. Brandul a lansat o nouă linie și merită susținut, fiind probabil cea mai persistentă marcă română din ultimii ani.