Am auzit de Regina Instagramului, de Prinţesa Instagramului, de meseria de influencer, am văzut ironii, am glumit, am râs, dar iată că se pare că am râs degeaba. Pentru că dincolo de faptul că e percepută ca un job adevărat, treaba asta cu influenţatul maselor pe mediile de socializare online aduce bani. Bani mulţi.
Am aflat asta cu subiect şi predicat de la una dintre vedetele Internetului de la noi. Bianca Drăgușanu a dezvăluit sumele ameţitoare pe care le poate câştiga un influencer dacă postează regulat şi mai are şi câteva sute de mii de oameni care îi urmăresc pas cu pas fiecare story, poză sau postare.
Citeşte şi: Cea mai EFICIENTĂ metodă de curățare a ecranului telefonului tău!
Câştiguri fabuloase din activitatea pe Instagram
În contextul poveştii cu divorţul, Bianca Drăgulanu a fost invitată într-o emisiune împreună cu soțul ei, Alex Bodi. Şi au mărturisit că unul dintre motivele de ceartă dintre ei este faptul că blonda îşi pune viaţa pe Instagram.
Pe Bodi l-a enervat că Bianca spune, practic, lumii întregi pe unde au mers, ce au văzut, ce au mâncat, cât au plătit. Fosta asistentă şi moderatoare tv a venit însă cu explicaţia: „Eu am contracte foarte bune din Instagramul meu și câștig peste 10.000 de euro. Când vine Black Friday fac si 20.000 de euro. Eu trebuie sa am mereu InstaStory-uri. Eu platesc taxe și impozite la toate încasarile pe care le am, iar eu trebuie sa am un reach. Trebuie sa îmi pozez pantofii, trebuie să îmi pozez bluzița, trebuie să îmi pozez extensiile, cerceii și așa mai departe”, a declarat Bianca Drăgușanu.
Revenind la partea cu banii câştigaţi de un influencer, poate că ceea ce a spus Bianca pare exagerare, dar nu e. Şi asta pentru că afară sumele sunt de-a dreptul fabuloase, exemplu fiind Kim Kardashian, care adună şi un milion de euro pe an din activitatea pe Instagram. E drept că la noi nu se poate ajunge chiar la acest nivel, dar având în vedere faptul că românii petrec foarte mult timp pe reţele de socializare, un câştig de câteva zeci de mii de euro pe lună este realizabil şi plauzibil. Pentru că tot mai multe firme apelează la publicitatea de acest gen.
Potrivit unui studiu, 70% dintre români se declară influenţaţi de persoanele pe care le urmăresc pe reţelele de socializare şi care le vorbesc despre produse cosmetice. În timp ce 66% recunosc că sunt interesaţi de influencerii care prezintă produse de uz casnic, iar 60%, de mâncare sau băutură.
Comentarii: